oe minder'. Wees meer. De schoe
05-31-2018, 12:23 AM
oe minder'. Wees meer. De schoe
"Witte sneakers zijn een klassieke en favoriete schoen aller tijden! Ik vind dat ze zo comfortabel zitten en bij alles passen, van een goede denimlook en schattige bovenkleding in de winter tot een volledige zomerlook en zelfs met een jurk! Ik neem altijd een paar witte sneakers mee als ik op reis ga. Ik ben vooral dol op mijn witte Frye-sneakers vanwege hun veelzijdigheid Nike Air Max 95 Mujer en perfecte pasvorm. De kwaliteit leer en design maken ze echt speciaal, en zo'n klassiek Nike Air Max 270 Dam essentieel voor mij! Ik moest zelfs onlangs een nieuw paar kopen, omdat de mijne zo versleten was! Adidas NMD Damen Het is absoluut een nietje in mijn garderobe. "-Soraya, blogger bij Soul of SorayaI ben opgegroeid in Adidas ZX 850 Damen een sportfanatenfamilie; altijd spelen, kijken, praten over sport en sportcultuur. Deze achtergrond heeft rechtstreeks invloed op mijn stijl en mijn keuzes in de kledingkast. Comfort is de manier om te gaan. Je kunt niet traag bewegen op deze straten in New York, of tijd verspillen met ongemakkelijke schoenen. Ik kies mijn sneakers op basis van mijn humeur en wat me op dit moment inspireert. Mijn go-to sneaker is een klassieke luchtmacht 1. Door hun veelzijdigheid Adidas Superstar Dam Rosa is het een nietje in mijn kast. Houd altijd een schoon paar in je kast. "-Michelle Nike Air Max 1 Femme Silva, mede-oprichter van de Con.ceptMy huidige fave witte sneakers zijn de Eytys 'Jet'. De Adidas Superstar Damen redenen waarom ik van ze houd, zijn omdat ze een stiekem lijkende sneak zijn (en daarom bij alles Nike Roshe Run Femme passen), ze putten uit de hele 'Dad Sneaker'-trend en omdat ze me een klein beetje groter maken! Ik ben dol op Eytys 'hele benadering van schoenontwerp, en heb in principe hun hele collectie nodig!' - blog, blogger en stijlblogger bij Honey Belle World Natuurlijk ben ik een beetje bevooroordeeld (vooral na de hoeveelheid hard werk die ik in mijn verzameling heb gestopt voor Puma), maar mijn eigen paar 'Doe minder'. Wees meer. De schoenen van Platform Strap zijn mijn favoriet [Noot van de redactie: deze stijl is al uitverkocht, maar de rest van de collectie Adidas Superstar Mujer Rosa is hier beschikbaar]. Ze zijn super comfortabel en ik hou van de boodschap dat je bent wie Nike Air Huarache Dámské je werkelijk bent en dat je dit idee moet laten varen om iets te moeten doen om dat te zijn. Ze Adidas ZX 700 Damen zijn ook een prachtig canvas om op te tekenen. Mijn niet-bestaande ga-sneaker is een geheel witte paar Nike Air Max 2017 Dámské Chuck Taylor-tops in canvas. Ze zijn gemakkelijk om mee te reizen, supercomfortabel en de perfecte werkschoenen voor wanneer ik buiten grote klussen doe. "-Shantell Martin, kunstena

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)