varo var inte en faktor f?r
06-19-2018, 08:27 PM
varo var inte en faktor f?r
vars fashion cred har lyftats av Rihanna-vill nu g?ra stora po?ng i basket med lite hj?lp fr?n Jay-Z och tv? projicerade topp NBA Draft picks.
M?rket heter rapparen sin "president f?r basketbollsoperationer", rapporterade Complex m?ndagen. Puma har ocks? bl?ckt Deandre Ayton, den troliga toppvalet i torsdagens NBA-utkast, till ett godk?nnandeavtal. Aytons pakt kommer dagar efter att Puma l?st ner ex-hertigstj?rna Marvin Bagley III, som f?rv?ntas tas bland de f?rsta valen i utkastet.
Underteckningarna g?r omedelbart Puma till en spelare i pro basketball, en sport som den har satt ut efter att ha tr?ffat en aff?r med Vince Nike Air Presto Damen Carter i slutet av 1990-talet. Ayton, som spelade ett ?r vid Adidas Superstar Mujer University of Arizona innan han f?rklarade f?r utkastet, meddelade Nike Air Max 90 Womens Blackaff?ren p? Twitter. Puma-representanter returnerade inte samtal eller e-post Nike Air Presto Femme f?r kommentar. Complex rapporterade att Jay-Z kommer att hj?lpa till att v?lja spelare f?r Puma-godk?nnanden och hj?lpa till med konstdesign och riktning av varum?rket. Redovisat multimillionavtalet med Ayton ?r i fyra ?r och t?cker skodon och kl?der. F?rra veckan rapporterade en reporter f?r The Athletic att Bagleys fem?riga aff?r ?r den st?rsta rookie-shoe-avtalet sedan Kevin Durant tecknade med Nike 2007. Aytons aff?r kommer sannolikt att ?verstiga det.
Matt Powell, en senior idrottsr?dgivare f?r NPD Group, s?ger att Puma-avtalen ?r en anomali. "Vi har sett en trend under det senaste decenniet om att inte ge mega rookie-kontrakt Adidas NMD Mujer till spelare utan att ge dem vad i NBA-termer skulle vara Nike Air Max 90 Dámské ett nominellt antal pengar-ett par miljoner dollar-tills de verkligen Adidas NMD Dámské bevisar sig som b?da idrottare p? domstolen och talesm?n ", s?ger han.Adidas Superstar Mujer Negras
Men Puma vill klart h?vda sig i hoops efter att nyligen ses som mer av ett trendigt modem?rke, tack delvis till sin 2014-aff?r med Rihanna. NBA handlar om att Puma vill br?nna prestationsuppgifterna, s?ger Powell.
Pumas brist p? NBA-n?rvaro var inte en faktor f?r Ayton och Bagley. Faktum ?r att b?da spelarna gjorde det som ett plus i intervjuer med Bleacher Report.
"Du ser m?nga killar g?r med vad som ?r normalt", ber?ttade Bagley f?r publikationen. Men "Jag hade en vision n?r jag f?rst best?mde mig f?r att skriva, vilket ?r att n?gon m?ste starta den och bygga upp den d?r folk skulle vilja k?pa sina saker och ha p? sig skorna." Tillagt Ayton: "Det ?r alltid bra att starta din egen sak och Adidas ZX 700 Dámské f?rs?ka vara bra i den."
Ayton, en inf?dd i Bahamas, f?reslog att han Nike Air Max 90 Dam Rosa ville f?rs?ka samarbeta med Rihanna, som ?r fr?n Barbados. "Jag beh?ver Adidas ZX 850 Mujer se Rihanna", sa han till Bleacher Report. "Jag beh?ver prata lite med henne www.annieleibo.cz och

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)